Declaratii si reactii dupa U Cluj - Otelul 1-1

duminică, 27 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa U Cluj - Otelul 1-1:

Dorinel Munteanu a declarat dupa egalul cu U Cluj: "Nu mă bucur de acest punct, chiar sînt supărat pe atitudinea jucătorilor, pe cum au tratat ultima fază a jocului. Am întîlnit o echipă puternică. Dacă mă gîndesc la impresia artistică, U a făcut o partidă bună. Noi puteam să marcăm în prima repriză la ocazia lui Pena.
Azi am pierdut două puncte. Am făcut ce putem ca să obţinem un punct în seara asta. Rezultatul e corect, la cum s-a desfăşurat jocul, e 1-1. Deplasarea de la Vaslui nu e mai grea decît cea de aici, de la Cluj".

Antrenorul U Cluj, Ionuţ Badea, a declarat dupa meciul cu Otelul: "Am pierdut două puncte importante, pe care le meritam. Am jucat împotriva unei echipe care s-a apărat în 80 la sută din meci. Au existat şi greşeli de arbitraj. Nu ştiu dacă a fost penalty la faza golului lor, dar cert este că acel contact a fost precedat de un henţ văzut cu ochii mei. Sper să nu fi fost şi la Boştină, altfel am avea de-a face cu o situaţie de-a dreptul tragi-comică. Jocul ne dă speranţe, am dominat Oţelul cum nu a fost dominată în niciun joc din Champions League".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare