DUMINICA 11.03.2012: Rapid - Petrolul LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 21:30

duminică, 11 martie 2012 |

Rapid n-a reușit să obțină victoria în meciul din Giulești cu Universitatea Cluj, cu care a terminat la egalitate, scor 1-1.
Antrenorul Răzvan Lucescu a declarat că starea gazonului de pe stadionul Giuleşti este "groaznică", dar a precizat că nici în aceste condiţii echipa sa nu are voie să facă vreun pas greşit în partida cu Petrolul Ploieşti: "Starea gazonului de pe Giuleşti a fost groaznică, n-am avut niciun avanataj că am jucat acasă cu Universitatea Cluj, din contră a fost o piedică. Miercuri am efectuat un antrenament pe Giuleşti şi gazonul arăta groaznic, iar ieri am avut o discuţie de urgenţă cu domnul Taban şi domnul Zotta. Am înţeles că astăzi şi mâine vor fi efectuate lucrări importante acolo, pentru ca duminică terenul să arate cât de cât bine. Oricum, nu avem voie să mai facem paşi greşiţi după problema sâmbăta trecută când am pierdut două puncte importante. Duminică ne aşteaptă un meci dificil pentru că Petrolul se află într-o situaţie complicată la retrogradare şi nu au ce pierde. Trebuie să fim atenţi, să dăm totul şi cum-necum să ieşim învingători. Petrolul nu e în niciun caz o victimă sigură".
Echipa probabila la Rapid: D.Coman - Rui Duarte, Marcos Antonio, Gláuber, Božović - M.Roman, Alexa, Filipe Teixeira - Surdu, Herea, Deac;
Antrenor: Răzvan Lucescu;

Meciul Rapid - Petrolul este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 21:30

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare